Лабораторна робота №1

Лабораторна робота №1
Мельничук Вікторія Миколаївна 5МАМФ

Тема: Застосування засобів інформаційно-комунікаційних технологій з метою підвищення ефективності навчання
Мета: ознайомитися із способами та засобами застосування інформаційно-комунікаційних технологій з метою підвищення ефективності навчання, у самостійній та позааудиторній роботі.

Обладнання:
1. Електронний курс лекції 1.
2. Комп’ютер з ОС Windows та пакетом програм Microsoft Office, підключений до локальної мережі ВДПУ та мережі Інтернет.

Література
1.  Биков В. Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти : монографія / В. Ю. Биков – К. : Атіка, 2009. – 684 с.
2.     Гуревич Р. С. Інформаційно-телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях : навчальний посібник для студентів педагогічних ВНЗ і слухачів інститутів післядипломної педагогічної освіти / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. – Київ : Освіта України, 2006. – 366 с.
3.     Захарова И. Г. Информационные технологии в образовании : учебное пособие для студ. высш. учебн. заведений / И. Г. Захарова. – М. : Издательский центр «Академия», 2003. – 192 с.
4.      Кадемія М. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології навчання : словник глосарій / М. Ю. Кадемія, М. М. Козяр, Т. Є. Рак. – Львів : «СПОЛОМ», 2011. – 327 с.
5.     Новые педагогические и информационные технологии в системе образования : учебное пособие для студентов педагогических вузов и системы повышения квалификации педагогических кадров / Е. С. Полат, М. Ю.Бухаркина, М. В. Моисеева, А. Е. Петров ; Под. ред. Е. С. Полат. – 2-е изд., стер. – М. : Издательский центр «Академия», 2005. – 272 с.
Творчі завдання
Завдання 1.
Представте власну ідею використання різноманітних послуг Інтернет у майбутній педагогічній діяльності:
−    в процесі підготовки до уроку;
Під час підготовки до перевірки рівня знань учнів вчитель може готувати тести у контрольно-діагностуючих системах Test W, Test W2, My Test; створювати дидактичні аудіо та відео матеріалів засобами сучасного програмного забезпечення, розробляти  онлайн екскурсій, опрацьовувати матеріал у онлайн бібліотеці.
−    під час проведення уроку;
Вчитель може перевірити готовність учнів до уроку   за допомогою онлайн тестів, розроблених по певній темі. В наш час існує чимало спеціально розроблених програм, які призначенні для допомоги вчителю на уроці і потребують використання Інтернет ресурсів та використання інтерактивної дошки. Одним із таких Інтернет ресурсів є Learning apps.  Вчитель може користуватися на уроках геометрії у старшій школі педагогічними програмними засобами та певними  Інтернет ресурсами для демонстрації об’ємних фігур у просторі та їх розгорток. Використовуючи Інтернет ресурс Prezi.com, вчитель може продумати цікаві онлайн екскурсії.
−    в процесі роботи над проектом;
Для пошуку необхідної інформації при підготовці до уроку вчитель може користувати електронними бібліотеками, також може розміщувати інформацію для учнів та колег на власно створеному веб-сайті.
−    з метою підвищення кваліфікації;
Ознайомлення із літературою нашої країни та світу. Ознайомлення з  досвідом, методиками  більш кваліфікованих вчителів.
−    в позаурочній роботі.
Вчитель може користуватися педагогічними програмними засобами або Інтернет ресурсами, в яких містяться між предметні зв’язки з іншими науками для всебічного розвитку дитини; пошук необхідної інформації в електроній бібліотеці. Створення  свого веб-сайту.

Завдання 3.
 Іноді за кордоном можна натрапити на доволі-таки несподівані історичні артефакти. Для того щоб їх побачити не обов’язково їздити за кордон. Ось сайт на якому можна відвідати віртуальний музей Степана Бандери у Лондоні.  У музеї виявились цікаві артефакти — костюм, у якому він був убитий, особисті речі, а також елементи інтер’єру кабінету провідника ОУН.
Відвідуючи даний віртуальний музей можна подивитися фото, зблизити картинку, подивитися на них у іншому ракурсі про прослухати міні лекцію про життя цієї людини.

Завдання 6.
Опишіть ЄІОС свого навчального закладу, його зміст, наповнення та методику використання в підготовці майбутнього фахівця.
На базі нашого університету розроблений сайт ВДПУ. В ньому подана вся інформація про наш університет , викладачів, їх посада та вчений ступінь.
Вся інформація про дисципліни.
В університеті функціонують сім інститутів: Інститут філології й журналістики, Інститут математики, фізики і технологічної освіти; Інститут фізичного виховання та спорту; Інститут історії, етнології і права; Інститут педагогіки, психології і мистецтв; Інститут іноземних мов, Інститут магістратури, аспірантури і докторантури, а також природничо-географічний факультет.

Завдання 5.
Наведіть приклади виконання віртуальних лабораторних робіт з будь-якої вивчаємої дисципліни, які переваги та недоліки такого підходу до виконання лабораторних робіт?
Лабораторні роботи, які у шкільному курсі можна використати у якості демонстраційних експериментів.
Комп’ютер на уроках математики
Лабораторний практикум із фізики є невід’ємною частиною курсу. При виконанні лабораторних робіт студенти набувають навичок користування фізичними приладами та самостійного експериментування, поглиблюють і практично закріплюють теоретичний матеріал й отримують підтвердження фізичних законів на практиці та інше. Традиційна методика виконання лабораторних робіт має ряд недоліків, серед яких можна виділити такі:
- не у всіх ВНЗ є можливість організувати виконання лабораторних робіт фронтально;
- невелика кількість годин, відведених на практикуми (менше 70), не дозволяє організувати виконання робіт, що закріплюють основні закони фізики, в достатній кількості;
 - виконання робіт «бригадами» по 2-3 студенти ускладнює контроль самостійності роботи кожного з них. Крім цього існує велика кількість процесів, механізми роботи яких відомі, але безпосереднє їх спостереження неможливе в реальному часі або ж експеримент дуже громіздкий і дорогий. Зокрема, це стосується більшості процесів ядерної фізики, квантової механіки, фізики напівпровідників, які відбуваються на мікроскопічному атомарному або молекулярному рівні. Розширити методичні можливості при навчанні студентів на сучасному етапі допомагає використання інформаційно-комп’ютерних технологій. Ресурси сучасних комп’ютерних систем у цілому достатні для проведення якісного модельного експерименту з екранною візуалізацією процесів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий