Лабораторна робота №1
Мельничук Вікторія Миколаївна 5МАМФ
Тема: Застосування
засобів інформаційно-комунікаційних технологій з метою підвищення ефективності
навчання
Мета: ознайомитися із
способами та засобами застосування інформаційно-комунікаційних технологій з
метою підвищення ефективності навчання, у самостійній
та позааудиторній роботі.
Обладнання:
|
1. Електронний курс лекції 1.
2. Комп’ютер з ОС Windows та
пакетом програм Microsoft Office, підключений до локальної мережі ВДПУ та
мережі Інтернет.
|
Література
1. Биков В. Ю. Моделі організаційних систем
відкритої освіти : монографія / В. Ю. Биков – К. : Атіка, 2009.
– 684 с.
2. Гуревич Р. С.
Інформаційно-телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових
дослідженнях : навчальний посібник для студентів педагогічних ВНЗ і слухачів
інститутів післядипломної педагогічної освіти / Р. С. Гуревич, М.
Ю. Кадемія. – Київ : Освіта України, 2006. – 366 с.
3. Захарова
И. Г. Информационные технологии в образовании : учебное пособие для
студ. высш. учебн. заведений / И. Г. Захарова. –
М. : Издательский центр «Академия», 2003. – 192 с.
4. Кадемія М.
Ю. Інформаційно-комунікаційні технології навчання : словник глосарій / М.
Ю. Кадемія, М. М. Козяр, Т. Є. Рак. – Львів : «СПОЛОМ», 2011. – 327
с.
5. Новые
педагогические и информационные технологии в системе образования : учебное
пособие для студентов педагогических вузов и системы повышения квалификации
педагогических кадров / Е. С. Полат, М. Ю.Бухаркина, М.
В. Моисеева, А. Е. Петров ; Под. ред. Е. С. Полат. – 2-е
изд., стер. – М. : Издательский центр «Академия», 2005. – 272 с.
Творчі
завдання
Завдання 1.
Представте
власну ідею використання різноманітних послуг Інтернет у майбутній педагогічній
діяльності:
−
в процесі підготовки до уроку;
Під час підготовки до перевірки рівня знань учнів вчитель може готувати
тести у контрольно-діагностуючих системах Test W, Test W2, My Test; створювати дидактичні аудіо та відео матеріалів
засобами сучасного програмного забезпечення, розробляти онлайн екскурсій, опрацьовувати матеріал у
онлайн бібліотеці.
− під час проведення уроку;
Вчитель може перевірити готовність учнів до уроку за
допомогою онлайн тестів, розроблених по певній темі. В наш час існує чимало
спеціально розроблених програм, які призначенні для допомоги вчителю на уроці і
потребують використання Інтернет ресурсів та використання інтерактивної дошки. Одним
із таких Інтернет ресурсів є Learning apps. Вчитель
може користуватися на уроках геометрії у старшій школі педагогічними програмними
засобами та певними Інтернет ресурсами
для демонстрації об’ємних фігур у просторі та їх розгорток. Використовуючи
Інтернет ресурс Prezi.com,
вчитель може продумати цікаві онлайн екскурсії.
− в процесі роботи над проектом;
Для пошуку необхідної інформації при підготовці до уроку вчитель може
користувати електронними бібліотеками, також може розміщувати інформацію для
учнів та колег на власно створеному веб-сайті.
− з метою підвищення кваліфікації;
Ознайомлення із літературою нашої країни та світу. Ознайомлення з досвідом, методиками більш кваліфікованих вчителів.
− в позаурочній роботі.
Вчитель може користуватися педагогічними програмними засобами або Інтернет
ресурсами, в яких містяться між предметні зв’язки з іншими науками для
всебічного розвитку дитини; пошук необхідної інформації в електроній
бібліотеці. Створення свого веб-сайту.
Завдання 3.
Іноді за
кордоном можна натрапити на доволі-таки несподівані історичні артефакти. Для того щоб їх побачити не
обов’язково їздити за кордон. Ось сайт на якому можна відвідати віртуальний
музей Степана Бандери у Лондоні. У музеї виявились цікаві артефакти — костюм, у якому він був убитий, особисті
речі, а також елементи інтер’єру кабінету провідника ОУН.
Відвідуючи даний віртуальний музей можна
подивитися фото, зблизити картинку, подивитися на них у іншому ракурсі про
прослухати міні лекцію про життя цієї людини.
Завдання 6.
Опишіть ЄІОС свого навчального закладу, його зміст,
наповнення та методику використання в підготовці майбутнього фахівця.
На базі нашого університету розроблений сайт ВДПУ. В ньому подана вся інформація про наш університет , викладачів, їх посада та вчений ступінь.
На базі нашого університету розроблений сайт ВДПУ. В ньому подана вся інформація про наш університет , викладачів, їх посада та вчений ступінь.
Вся інформація про дисципліни.
В університеті функціонують сім інститутів: Інститут
філології й журналістики, Інститут математики, фізики і технологічної освіти;
Інститут фізичного виховання та спорту; Інститут історії, етнології і права;
Інститут педагогіки, психології і мистецтв; Інститут іноземних мов, Інститут
магістратури, аспірантури і докторантури, а також природничо-географічний
факультет.
Завдання 5.
Наведіть приклади виконання віртуальних лабораторних
робіт з будь-якої вивчаємої дисципліни, які переваги та недоліки такого підходу
до виконання лабораторних робіт?
Лабораторні роботи, які у шкільному курсі
можна використати у якості демонстраційних експериментів.
Комп’ютер на уроках математики
Лабораторний практикум із фізики є невід’ємною частиною курсу. При виконанні лабораторних робіт студенти набувають навичок користування фізичними приладами та самостійного експериментування, поглиблюють і практично закріплюють теоретичний матеріал й отримують підтвердження фізичних законів на практиці та інше. Традиційна методика виконання лабораторних робіт має ряд недоліків, серед яких можна виділити такі:
- не у всіх ВНЗ є можливість організувати виконання лабораторних робіт фронтально;
- невелика кількість годин, відведених на практикуми (менше 70), не дозволяє організувати виконання робіт, що закріплюють основні закони фізики, в достатній кількості;
- виконання робіт
«бригадами» по 2-3 студенти ускладнює контроль самостійності роботи кожного з
них. Крім цього існує велика кількість процесів, механізми роботи яких відомі,
але безпосереднє їх спостереження неможливе в реальному часі або ж експеримент
дуже громіздкий і дорогий. Зокрема, це стосується більшості процесів ядерної
фізики, квантової механіки, фізики напівпровідників, які відбуваються на
мікроскопічному атомарному або молекулярному рівні. Розширити методичні
можливості при навчанні студентів на сучасному етапі допомагає використання
інформаційно-комп’ютерних технологій. Ресурси сучасних комп’ютерних систем у
цілому достатні для проведення якісного модельного експерименту з екранною
візуалізацією процесів.Лабораторний практикум із фізики є невід’ємною частиною курсу. При виконанні лабораторних робіт студенти набувають навичок користування фізичними приладами та самостійного експериментування, поглиблюють і практично закріплюють теоретичний матеріал й отримують підтвердження фізичних законів на практиці та інше. Традиційна методика виконання лабораторних робіт має ряд недоліків, серед яких можна виділити такі:
- не у всіх ВНЗ є можливість організувати виконання лабораторних робіт фронтально;
- невелика кількість годин, відведених на практикуми (менше 70), не дозволяє організувати виконання робіт, що закріплюють основні закони фізики, в достатній кількості;
Комментариев нет:
Отправить комментарий