Лабораторна робота №2
Мельничук Вікторії Миколаївни 5 МАМ
Тема: Проектна організація навчального процесу з
використанням інформаційних технологій.
Мета: вивчити принципи, цілі, етапи роботи над
проектом, вимоги до освітніх телекомунікаційних проектів.
Обладнання:
|
1. Електронний курс лекції 2.
2. Комп’ютер з ОС Windows та пакетом програм Microsoft Office,
підключений до локальної мережі ВДПУ та мережі Інтернет.
|
Література
1. Гуревич Р. С. Навчання у телекомунікаційних
освітніх проектах (з досвіду роботи) / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія,
Л. С. Шевченко. – Вінниця : «Ландо», 2007. –138 с.
2. Гуревич Р. С. Проектна діяльність
учнів ПТНЗ на основі інформаційно-комунікаційних технологій / Р. С.
Гуревич, Л. В. Жиліна, М. Ю. Кадемія. – Вінниця : «Планер», 2009. –
100 с.
3. Пахомова Н. Ю. Метод учебных
проектов в образовательном учреждении : пособие для учителей и
студентов педагогических вузов / Н. Ю. Пахомова. – М. : АРКТИ,
2003. – 112 с.
4. Сергеев И. С. Как организовать
проектную деятельность учащихся : практическое пособие для работников
общеобразовательных учреждений / И. С. Сергеев– М. : АРКТИ, 2004. – 80 с.
5. Терещук А. І. Методика організації проектної діяльності
старшокласників з технологій : метод. посіб. для вчителів, навч. прогр.,
варіат. модулі / А. І. Терещук, С.М. Дятленко. – К. : Літера ЛТД, 2010. –
128 с.
Творчі завдання
Завдання 1. Оберіть тему телекомунікаційного проекту,
опишіть технологію його виконання. Які проблеми розв’язує телекомунікаційний
проект?
Темою телекомунікаційного проекту є «Вплив нестандартного уроку насприйняття математики як навчального предмета». Для цього було створено веб-квест “Числа Фібоначчі”.
Темою телекомунікаційного проекту є «Вплив нестандартного уроку насприйняття математики як навчального предмета». Для цього було створено веб-квест “Числа Фібоначчі”.
Більшість вчителів (особливо старшого віку) стверджують, що під час
вивчення математики не можна часто використовувати ігрові методи навчання,
оскільки це впливає на розуміння і сприймання самого навчального предмета. Але
враховуючи особливості дітей молодшого шкільного віку, такі уроки повинні бути,
щоб розрядити дітей і змінити вид діяльності. Тому виникає запитання «Як часто
можна проводити такі уроки?»
Завдання 2. Охарактеризуйте вибрану Вами педагогічну
технологію.
Під час роботи над проектом доцільно користуватися такими методами як
спостереження, аналіз, та синтез. Необхідно вивчити методичну літературу та
поспілкуватися з цього з вчителями-предметниками.
Завдання 3. За обраною темою проекту складіть план
його виконання та опишіть зміст кожного з етапів його виконання.
Для виконання даного проекту скористаюсь таким планом:
1.
Опрацювати методичну літературу;
2.
Поставити точну мету дослідження;
3.
Підбір уроків, які було б доцільно
використати у школі;
4.
Апробація уроків у звичайних шкільних
умовах на паралельних класах;
5.
Підбір самостійних робіт та тестових
завдань для перевірки знань учнів з того матеріалу, який засвоювався у ігровій
формі.
6.
Зробити висновки з даного дослідження.
Числа Фібоначчі
Проектно-дослідна діяльність – діяльність з
проектування власного дослідження, що припускає виділення цілей і завдань,
виділення принципів відбору методик, планування перебігу дослідження,
визначення очікуваних результатів, оцінка реалізації дослідження, визначення
необхідних ресурсів та організаційною рамкою дослідження.
Даний проект є короткотривалим.
Обов’язково присутні завдання, розподіл ролей та критерії оцінювання.
Така навчальна технологія сприяє зацікавленню учнів роботою, вони вчаться
працювати в Інтернеті та відповідним чином оформляти результати своїх робіт.
Веб-квести організовують учнів та сприяють згуртованості колективу.
Мета веб-квесту - зацікавити учнів математикою.
Переваги даного веб-квесту:
1) учні спілкуються між собою у процесі
виконання завдань, поставлених учителем.
2) Розвиток уяви та уваги
3) Ознайомлення з новими ігровими
технологіями
4) Розвиток навичок захищати свої результати.
Недоліки даного веб-квесту:
1) У групі одні учні будуть працювати, а інші
відпочивати.
Комментариев нет:
Отправить комментарий