Лабораторна робота №7

 Лабораторна робота № 7
Мельничук Вікторії 5МАМ

Тема: Розробка та використання Веб-квестів у навчальному процесі та науковій діяльності

Мета: сформувати вміння створювати проекти за технологією Веб-квест та володіння методикою їхнього проведення
Література
1.  Новые педагогические и информационные технологии в системе образования : учеб. пособие для студ. пед. вузов и системы повышения квалиф. пед. кадров / Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева, А. Е. Петров ; под ред. Е. С. Полат – 2-е изд., стер. – М. : Издательский центр «Академия», 2005. – 272 с.
2.  Гуревич Р. С. Інформаційні технології навчання: інноваційний підхід : навчальний посібник / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія, Л. С. Шевченко ; за ред. Гуревича Р. С. – Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2012. – 348 с.
3.  Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України ; головний ред. В. Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
4.  Хуторской А. В. Современная дидактика : учеб. пособие. 2-е изд., перераб. / А. В. Хуторской. – М. : Высш. шк., 2007. – 639 с. : ил.

5.  Трайнев В. А. Информационные коммуникационные педагогические технологии (обобщения и рекомендации) : учебное пособие / В. А. Трайнев, И. В. Трайнев. – 2-е изд. – М. : Издательско-торговая корпорация «Дашков и Ко», 2006. – 260 с.
Творчі завдання
Завдання 1. Проаналізуйте обраний Вами Веб-квест. Яким чином він сприяє підвищенню якості навчання?
Обраний веб-квест «Вписані й описані трикутники в коло» (http://ito.vspu.net/ENK/2011-2012/kompleks_new_magistru/rob_styd/13_14/Romanchuk/------------------.html).
Даний веб-квест пояснює що потрібно зробити студентам, завдання, можливі ролі та що потрібно зробити, критерії оцінювання.
Освітній Веб-квест (Webquest) – проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються ресурси Інтернет.
  Підсумком роботи Веб-квесту є публікація робіт учнів у вигляді Веб-сторінок або Веб-сайтів.
Така навчальна технологія сприяє зацікавленню учнів роботою, вони вчаться працювати в Інтернеті та відповідним чином оформляти результати своїх робіт. З педагогічної точки зору веб-квести організовують учнів та сприяють згуртованості колективу.
Завдання 2. Обрати освітній Веб-квест, здійснити аналіз мети, його структури та змісту.
Мета даного Веб-квесту – систематизувати знання та вміння учнів з теми, розглянути цікаві задачі з геометрії, зайняти підбіркою власних задач.
Приклад сторінки користувача

Структура даного Веб-квесту:
1)    Головна – представлено вислови відомих математиків про геометрію.
2)    Анотація – ознайомлення учнів з технологією, пояснено що це таке.
3)    Вступ – оголошена тема та пояснено режим роботи учнів (2 етапи: теоретичний та практичний)
4)  Процес – у даній вкладці пояснені правила та ознайомлено із завданнями веб-квесту
1. Учасникам гри необхідно розбитися на команди та обрати ролі, які вам ближче і цікавіше.
2. В кожній команді мають бути:
·         історики;
·         теоретики;
·         практики;
·         новатори.
3. Проаналізувати список джерел.
4. Дослідити джерела Інтернет з обраної теми.
5. Обговорити результати дослідження.
6. Скласти звіт.
7.Захист результатів дослідження. 
8. Скласти план пошуку інформації з обраної ролі.
5) завдання – представленні завдання для виконання кожній команді.
6) ролі:
     А) Історик
1. Знайти в інтернеті цікаві історичні відомості з теми.
2. Зробити кросворд.
Звіт буде представлений у вигляді кросворду.
     Б) Теоретик
1. Знайти в інтернеті теоретичні відомості з теми.
2. Зробити презентацію.
Звіт буде представлений у вигляді презентації MS Power Point
     В) Практик
1. Знайти в інтернеті задачі з теми.
2. Зробити добірку задач.
Звіт буде представлений у вигляді документа MS Word.
     Г) Новатор
1. Знайти в інтернеті прикладні задачі з теми.
2. Зробити добірку прикладних задач.
Звіт представлений у вигляді документа MS Word.
7) Джерела
8) критерії оцінювання – пояснено, який вид робіт оцінюється якою кількістю балів. Усі учні обов’язково мають ознайомитися з таблицею оцінювання.
9) Висновок – подано результати досліджень
10) Про автора

Завдання 3. Оберіть Веб-квест та опишіть його виконання. Які переваги та недоліки його використання?
         Учні діляться на команди залежно від своїх вподобань або за вибором учителя. Кожна команда на певному етапі виконує поставлені перед нею завдання. В кінці кожна команда звітує та представляє свої результати у відповідній формі.
         Переваги даного веб-квесту:
1)    учні спілкуються між собою у процесі виконання завдань, поставлених учителем.
2)    Розвиток уяви та уваги
3)    Ознайомлення з новими ігровими технологіями
4)    Розвиток навичок захищати свої результати.
Недоліки даного веб-квесту:
1)    У групі одні учні будуть працювати, а інші відпочивати.

Комментариев нет:

Отправить комментарий